Wednesday, February 28, 2018

KPN-fon zit eigen wifi thuis altijd in de weg, en elders: mijn standaard netwerk verbinding - herkenning? Hoe kom ik er van af?

Op een of andere manier heb ik op mijn smartphone altijd last van KPN fon

Thuis is het de eerste wifi verbinding die inlogt. Vervolgens zegt de telefoon 'verbonden', maar dat is nep: google.nl gaat niet, en bij mijn gewone apps inloggen gaat ook niet.

Ook wil ik niet aansluiten op KPN fon, maar op  mijn EIGEN huis-wifi

KPN fon deleten in de lijst van mogelijke verbindingen helpt ook niet - het komt gewoon terug.

Ik moet op KPN fon drukken (elke keer), 'vergeten', en dan razendsnel mijn eigen verbinding bij optie wifi  aanklikken op de smartphone, zodat ik KPN fon voor ben.

Echter, ergens naar toe en dan weer thuis komen levert weer last van ongewenste wifi KPN fon op met 'nep internetverbinding' (mijn smartphone zei 'verbonden' maar google.nl doet het niet, noch al mijn apps).

OOK BUITENSHUIS met mijn abonnement op Simyo gaat het mis. Er is overal wel KPN fon en komt dat eerst/ Wegdrukken, wifi uitzetten, lijst mobiele providers zoeken, op Simyo drukken en hopen dat deze snel verbinding maakt. Elke keer dat ik buitenshuis kom, gaat een KPN fon wifi aan, in plaats van mijn eigen simyo telefoon abonnement.

Dit is stress, irritatie, elke dag, samengevat door:
1) KPN fon dringt zich zowel in wifi als wanneer mijn wifi niet in zicht is, altijd op als eerste bron
2) KPN fon brengt een NEP verbinding tot stand: mijn gewone apps met inlog doen het dan niet, ook niet eigen IP camera's op afstand
3) Ik kan KPN fon nergens uitschakelen.

Ik  heb erg veel last van KPN fon en wil er zo snel mogelijk van af.

KPN zelf is zo goed als onbereikbaar, dus ik zal een ouderwetse papieren brief moeten sturen naar het hoofdkantoor van KPN kvk.nl - honderden vermeldingen./...KPN draadloos levert op:


KvK 27124701
Vestigingsnr. 000021796076
Teleportboulevard 121
1043EJ
Amsterdam






Die zal ik dus schrijven, hoe van KPN fon af te komen.......

Hebben meer mensen hier last van?

Weet iemand hoe ik van KPN fon af kom? Ik heb er last van, overal waar ik mijn smartphone ook naar toe neem.... zet tips hier onder of mail freeskies@outlook.com - dank! 1 maart 2018 en geen grap

No comments:

Post a Comment